Geero Webshop België

Black Friday Special: Je Geero is nu €400,- goedkoper. Bestel nu

Problemen met je bestelling?

Waarom heb ik geen e-mailbevestiging ontvangen?

Misschien is je mailbevestiging tussen je ongewenste mail beland?

Als je niet direct na je bestelling een e-mail hebt ontvangen, heb je mogelijk een verkeerd mailadres ingevoerd of is het bestelproces niet correct voltooid.

Neem in dit geval contact op met de klantenservice. Daar helpen ze je graag verder!

Hoe kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?

Neem contact op met onze klantenservice! Zolang de bestelling nog niet verpakt is, kun je deze nog wijzigen of annuleren.

Wij doen ons best om je wensen te vervullen. Houd er rekening mee, dat het pakket al verpakt of verzonden kan zijn. In dit geval zijn wijzigingen helaas niet meer mogelijk.

Als het pakket nog niet verpakt of verzonden is, wordt de bestelling geblokkeerd, tot je gewenste wijzigingen doorgegeven zijn.

Houd er rekening mee dat als je een bestelling voor een enkel product annuleert, je mogelijk verzendkosten moet betalen als je onder het minimale gratis verzendbedrag uitkomt.

Als het pakket al in het verzendproces is, moet je voor het voor wijzigingen of annuleringen terugsturen.

Om wijzigingen van je bestelling snel door te kunnen voeren, geef alsjeblieft bij de eerste mail al de volgende informatie op:

  • Voor- en achternaam
  • Bestelnummer
  • wat gewijzigd, geannuleerd of toegevoegd moet worden (eventueel artikelnummer, kleur, grootte, etc.)

In het geval van een annulering waarbij wij het geld al van je hebben ontvangen, laat ons weten of je het bedrag in de vorm van een tegoedbon wil ontvangen of moet worden geretourneerd. (Voor betaling per creditcard, PayPal en Sofortüberweisung gaat dit direct en zonder enige moeite voor jou. Als je vooraf hebt betaald, vermeld dan alsjeblieft ook je IBAN en BIC-nummers.)

Als je nog iets aan je pakket wilt toevoegen, vertel ons dan welke betaalmethode je voor de bijkomende kosten wil gebruiken.

De betaalmethode kan achteraf helaas niet in het klantoverzicht worden gewijzigd.

Mocht je de verkeerde betaalmethode gekozen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.

Als je vooruitbetaling hebt geselecteerd als betaalmethode, kun je deze nog naar PayPal of rembours veranderen. Het is ook mogelijk om creditcard te selecteren als betaalmethode. Dat kan echter alleen wanneer je al een creditcard bij ons hebt geregistreerd. Het is niet mogelijk om je creditcardgegevens via e-mail naar ons te versturen.

Een wijziging van PayPal is ook mogelijk. Daarvoor is het noodzakelijk dat je ze zelf invoert op je PayPal-account. Maak het overstaande bedrag over op onze PayPal-rekening:

paypal@niceshops.com

Zo kom je bij je PayPal-account:

Ga naar: https://www.paypal.com.

Klik op 'Geld verzenden naar vrienden en familie'. Voer het e-mailadres in dat is verbonden met je PayPal-account. Voer daarna ons e-mailadres in. Voer je bestelnummer in ons referentieveld in. Alleen het openstaande bedrag ontbreekt nu nog. Daarna klik je op verder.

Je kunt het bezorgadres laten wijzigen door contact op te nemen met onze klantenservice. Mocht je pakket al verzonden zijn, dan kan onze klantenservice de pakketdienst daarvan op de hoogte stellen. Echter is er geen 100% zekerheid dat het pakket ook daadwerkelijk naar het nieuwe adres gestuurd kan worden.

Waar is mijn pakket?

Onder 'Mijn bestellingen' vind je een overzicht van je laatste bestellingen. Je kunt daar de status van je bestellingen bekijken en van elke bestelling de details bekijken.

Zodra je bestelling ons verlaat ontvang je een verzendbevestiging per e-mail. Hierin vind je ook de trackingcode van je pakket.

Je was niet thuis?

In dit geval zijn er verschillende mogelijkheden: of er volgt een nieuwe bezorgpoging of je ontvangt een bericht dat je pakket in het dichtstbijzijnde postfiliaal is bezorgd. Controleer in dit geval ook de tracking van de verzending. Daar kun je snel zien waar je pakket op dit moment is.

Gebruik de mogelijkheid van een afwijkend afleveradres. Zo kun je je pakket bijvoorbeeld ook op je werk laten bezorgen.

Het pakket is beschadigd. Wat kan ik doen?

Mocht het voorkomen dat je je pakket in beschadigde toestand ontvangt, onderteken dan het ontvangstformulier alleen onder voorbehoud. Dat betekent dat de goederen beschadigd kunnen zijn. Als er geen mogelijkheid is om te tekenen onder voorbehoud, neem het pakket dan niet aan.

Als je de schade aan het pakket pas na ontvangst opmerkt, vragen wij je om de inhoud ook op schade te controleren. Als niet alleen de verpakking is beschadigd, maar ook de inhoud, neem dan contact op met de klantenservice.

Belangrijk: Als je het pakket of de goederen beschadigd ontvangt, hebben wij voor de afwikkeling van het schadeformulier een foto nodig van de beschadigde goederen. Stuur ons alsjeblieft deze foto samen met je contactgegevens toe. Gooi de beschadigde verpakking en inhoud alsjeblieft niet weg, omdat wij deze voor eventuele schadeclaims nodig kunnen hebben.

Mijn pakket is verdwenen. Wat kan ik doen?

Is het pakket na meerdere dagen nog steeds niet bij je aangekomen is, en er is geen contact opgenomen, en het pakket is ook niet bij je buren afgegeven? Neem dan contact op met de klantenservice. Wij zoeken dan uit waar je pakket is gebleven, en indien nodig stellen wij een onderzoek in.

Heb je het verkeerde product ontvangen?

Het spijt ons erg, en wij bieden onze excuses aan voor deze fout!

Wij willen je vragen om contact op te nemen met de klantenservice.

Je hebt de levering incompleet ontvangen?

Het kan zijn dat het bij deze levering om een gedeeltelijke verzending gaat. Dit wordt op de rekening vermeld.

Mocht dat niet het geval zijn, dan bieden wij onze oprechte verontschuldigingen aan. Hier heeft zich een fout voorgedaan.

Wij vragen je in dat geval contact met ons op te nemen.

Volg ons op